نرم افزار Help Desk یا Trouble Ticket از ملزومات اصلی هر واحد سرویس دهنده‌ای می‌باشد. این سرویس می‌تواند سرویس IT، تعمیرات تلویزیون یا مدیریت ارتباط با مشتری یک شرکت تولید کننده مواد شوینده باشد. در حال حاضر نرم‌افزارهای Help Desk زیادی در دسترس هستند ولی هیچ کدام آنها تقویم شمسی و دیگر مسائل زبان فارسی را رعایت نمی‌کنند. Help Desk روناس به این دلیل نوشته شده که هم پشتیبانی کاملی از زبان فارسی و تقویم شمسی داشته باشد و هم این که تمام امکاناتی که نرم‌افزارهای دیگر دارند را ارائه بدهد.

خلاصه‌ای از امکانات «Help Desk روناس» عبارت است از:

  • پشتیبانی از مدل صف
  • ارسال درخواست توسط Ticket
  • دسترسی‌های متنوع کاربر از طریق وب و ایمیل و تلفن
  • امکان کار هم زمان چندین کارمند پشتیبانی روی یک درخواست یا یک Ticket
  • اطلاع‌رسانی کامل تمام فعالیت‌ها از طریق ایمیل
  • حفظ تاریخچه کامل تمام تغییرات Ticket
  • تغذیه خودکار صف‌ها بر اساس درخواست‌های وارده (جدید)
  • امنیت بالا از طریق اعمال Roleها
  • سرویس‌دهی به مشتریان از طریق ایمیل
  • قابلیت پیاده‌سازی پشتیبانی چند سطحی
  • پشتیبانی کامل از تقویم شمسی و استانداردهای زبان فارسی
  • گزارشات کامل نموداری و غیر نموداری
  • جستجوی قوی
  • نیاز سخت‌افزاری پایین
  • تحت وب
  • پیاده سازی شده توسط بهترین روش‌ها و تکنولوژی‌ها در دات‌نت

Ronas Help Desk

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به نرم‌افزارهای Help Desk اینجا را کلیک فرمایید.
برای دیدن صفحه help desk روناس در linkedin اینجا را کلیک فرمایید.
جهت مشاهده معرفی محصول روناس این لینک را مشاهده فرمایید.

بازگشت به فهرست محصولات