OTRS معروف‌ترین و رایج‌ترین نرم‌افزار Help Desk است که در سراسر دنیا در سطح وسیعی مورد استفاده است. OTRS اصالتاً یک نرم‌افزار آلمانی است و در بسیاری از مراکز مهم تجاری و صنعتی آلمان و دیگر کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله در هواپیمایی لوفت هانزا. OTRS در حالت پایه شامل یک سیستم Ticketing همراه با صف‌های مختلف است که نیاز خیلی از کاربردهای کوچک و متوسط را پوشش می‌دهد. در حالت پیشرفته می‌توان از OTRS سرویس‌های مربوط به ITIL از جمله ITSM را دریافت کرد. خدمات قابل ارائه در زمینه OTRS عبارتند از:

  • نصب در ویندوز و لینوکس
  • استفاده از هر کدام از دیتابیس‌های MS SQL و MySQL
  • کلیه تنظیمات
  • مشاوره در زمینه استقرار ITIL
  • جلسات آموزشی
  • ملاحظات مربوط به زبان فارسی
  • پشتیبانی فنی
  • امکانات توسعه‌ای در ویندوز و دات‌نت